Zaskoczyła mnie pewna reklama Porsche

0

W jakimś zeszłorocznym(?) wydaniu Playboya u znajomej natrafiłem na ciekawą reklamę Porsche 911.

Wypij Espresso, zagryź sobie kubkiem ;-)

0

Przegrzebując jakieś wynalazki designerskie natrafiam na coś smakowicie wyglądającego:

MOJE 10 rzeczy, których kobiety nie mogą

1

Skrobnąłem o tym na fanpage’u, że może napiszę, no więc napisałem. Dorwałem dostatecznie ciekawego posta pt. Dziesięć rzeczy, których kobiety nie mogą, ale z niektórymi rzeczami się nie zgodzę, ba, dorzucę swoje trzy grosze. Weź teraz się za równoległe czytanie, bo będę segmentami dopowiadał.

Zaczynając od początku

Mi się też nigdy Monroe nie podobała.

I to tyle z tej części ;-)

O podejściu developera do poprawek i „klientów”?

IRC uczelniany:
<_komarEX> dexterxx napraw gif downloadera
<dexterxx> _komarEX, ale maasz pica, właśnie do domu wórcilem
<dexterxx> _komarEX, nie chce mi sie
<_komarEX> zmien z 15 na 10 strony
<dexterxx> _komarEX, zerkne na kod, jeśłi bedzie odpowiednio jakościowy to ci podeśle i sam se naprawisz
<_komarEX> :s
<_komarEX> jedną cyfre zmien
<_komarEX> i skompiluj
[...]
<firemark> [22:31:40] dexterxx » _komarEX, zerkne na kod, jeśłi bedzie odpowiednio jakościowy to ci podeśle i sam se naprawisz
<firemark> to było piękne
<firemark> powiem tak w pracy
<firemark> że klient ma sam sobie kod zmienić :p

Uff! W końcu jakiś post związany z informatyką po dłuższym czasie, a każdy pracodawca który właśnie ogląda moje CV niech spojrzy na to z przymrużeniem oka… ;-). Też jestem człowiekiem i właśnie odpoczywam po większym wysiłku.

Aktualizacja 2012-08-21 2:56

Aplikację poprawiłem już kilka godzin temu ;-). So I’m not lazy!

TMK aka Piekielny – Kilka Kartek – Czemu ja nie umiem latać 2

A gdybym tylko mógł wzbić się w powietrze
i żyć jak te ptaki, mieć rozum i serce
na miejscu. Nie musiałbym uciekać,
kto wie, może nawet zacząłbym się uśmiechać.

Historia małej kieszonki jeansowej

5

Dni temu kolega opowiadał mi o reklamie, w której poruszono temat małej jeansowej kieszonki. Wiesz chyba, o jaką kieszonkę chodzi?

Samą reklamę możesz obejrzeć tutaj i już domyślisz się o czym będzie dzisiejszy post.

George Orwell o tym, dlaczego została wymyślona polityka

Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda.

Więcej o kłamstwach politycznych w porównaniu Roku 1984 do czasów współczesnych.

Sokół – DJ 600V – Prosto Mixtape – Mógłbym Ci Opowiedzieć

Nieco chamsko wyrwany cytat

[…], bo lepiej jest nie walczyć kiedy walka jest o nic,
lepiej trzy razy stracić, niż raz się wpierdolić
i pamiętaj o tym… towarzyszu niedoli.

No nie przesadzajcie już z tym Woodstockiem

0

Skrobnąłem microposta w nawiązaniu do kominka i Woodstocka tydzień temu. Zauważyłem też trochę aktywności z domeny komina na mój blog, chociaż żadnego pingbacka/trackbacka (nigdy kurna nie umiem zapamiętać i odróżnić tego) nie ma w linkowanym oryginale – cóż, moderacja sobie poczytuje, szare ludki już nie.

Zerknąłem sobie, odnalazłem po pingbacku/trackbacku taki artykuł: Przystanek Woodstock festiwalem rozpusty – menciu… wyluzujcie z tym!

15/08, 14:53: Przepiękny wschód słońca Norwegii

Kolejny genialny filmik na vimeo (kurczę, HD tak podnieca me oczy), który przedstawia wschód słońca na zasypanym śniegiem paśmie górskim zachodniej części Norwegii. Jeszcze kilka takich micropostów, i będę musiał osobną kategorię na takie cuda zrobić ;-)

A jak ktoś nie lubi wschodów, to proponuję zdjęcie zachodu znad polskiego morza made by me, nie tak spektakularne, ale staram się :).

Złamałem się: Ten blog ma teraz fanpage na FB

3

Nie sądziłem, że to kiedykolwiek nastąpi, ale… dałem się przekonać, że na dłuższą metę tak będzie lepiej.

Każdy kto był tutaj w ciągu ostatniego miesiąca z pewnością zauważył, że wraz z nowym szablonem pojawiły się trzy zachęcacze do zostania na dłużej / promowania mnie: RSS, Google +1 i „Lubie to” Facebook. O to, na szczycie sidebar’a:

Osete – Kawiarenki

0

Kidd, Goldi: [
Na kawiarnianych ławkach świata…

RDi – Projekt Nasłuch – Nieznani Sprawcy – Szklanka wody

Pompujemy energię w materialną przestrzeń
tracimy to co niezbędne w pogoni za tym co zbyteczne.
Jeśli nasze ciało jest klatką, a ptakiem serce
w efekcie klatka będzie złota, a ptak zdechnie.

Osete – Wciąż czekam

0

A teraz… posłuchajcie… posłuchajcie…

Kidd: [
Gwałtowny oddech, na głowę zarzucone dłonie
czekam jedną czwartą życia, aż mnie ktoś stąd wyciągnie.
Przy mnie Golden, ja i on w tłumie czekamy samotnie
aż łączący nas wątek się rozwiąże, czymkolwiek by nie był.
To co przepowiedzieli kiedyś Marks i Engels
ma teraz niestety swój czas i miejsce.
Tylko wesołe pary z reklam kroczą razem za ręce
podczas kiedy czekam na wciąż nieobecne dni najlepsze
uderzając z tekstem głębiej,
niż pięścią niejeden w podobnego do siebie.
Wciąż czekam, wyciągając rękę oferując tylko przekaz
i rytm własnego serca odebrany na pociętych dźwiękach.

10/08, 12:45: Piękna, wielka ćma – Pawica Atlas

Nigdy takiej fajnej ćmy nie widziałem na oczy. Opis na wykopie + potwierdzone wikipedią:

Po opuszczeniu poczwarki żyją zaledwie kilka dni. Aparat gębowy nie pozwala postaci dorosłej się odżywiać tak więc ma ona do dyspozycji tylko zapasy pokarmu zgromadzone podczas życia larwalnego. Dorosła samica wydziela feromony płciowe, wyczuwane przez samca za pomocą pierzastych czułków z odległości nawet 5 km. Po parzeniu samica składa jaja i ginie, podobnie jak samiec.

Ciekawe, czy latać w ogóle potrafi taki potwór.