Jak rozumiesz „Blokada dostępu do serwisów premium”?

0

Brzmi strasznie, jest dostępna taka blokada w Orange On-Line… wchodzę na szczegóły:

Blokada uniemożliwia dostęp i korzystanie z serwisów „Premium”. Blokada działa na serwisy oferowane przez Orange i partnerów dostępne za pomocą transmisji danych GPRS/EDGE/UMTS poprzez APN: WAP i Internet dostępne w sieci Orange.

Przez serwisy „Premium” rozumie się serwisy o podwyższonej opłacie.

Myślę sobie… jakieś strony o podwyższonym koszcie, coś pewnie co na mobilnym orange.pl oferują – anachujmito, włączyłem blokadę.

Po dwóch tygodniach – czyli dzisiaj – problem, jaki wywołałem blokadą został przypadkowo rozwiązany… dlaczego?

Historyjka, bo nie chce mi się tego drugi raz pisać.

4-tego [grudnia] włączyłem kilka blokad na orange… 6-tego skapłem sie ze nie mam neta na telefonie i mi billing od 4-tego pasował i się urywał… Cofnąłem tamte blokady, ale nic nie pomogło, zmieniałem konfigurację telefonu, sprawdzałem na dwóch innych telefonach, zacząłem napierdalać na bok maile i dzwonić… W salonie byłem, 5 spraw otworzyłem mojego problemu, czekałem w sumie już prawie dwa tygodnie aż ktokolwiek moim problemem się zainteresuje, bo zazwyczaj po 2-3 dniach ktoś już to ogarnia, a babka w boku mi mówi, że moje tickety otwarte są i nikt ich nie przypisał… Obiecała do mnie maile pisać jak coś się będzie zmieniać.

Dzisiaj znów się wkurwiłem, znowu wszedłem na orange i usługi, teraz przy jednej usłudze blokady zauważyłem tekst „Blokada całkowita powodująca całkowity brak możliwości korzystania z internetu dla Klientów prepaid”… I dam sobie głowę obciąć, że tego 6-tego tą blokadę wyłączałem i nic nie pomogło… A najlepsze, nic o CAŁKOWITEJ BLOKADZIE PREPAID nie ma w szczegółowym opisie tej usługi.

Wyłączyłem znowu przed chwilą, po 2 minutach net zapierdala w telefonie…

Koniec świata nadchodzi, mówię wam.

Dzisiaj zauważyłem SZCZEGÓLNIE ISTOTNĄ DLA MNIE INFORMACJĘ, KTÓRĄ WYTŁUŚCIŁEM:

Blokada całkowita powodująca całkowity brak możliwości korzystania z internetu dla Klientów prepaid

O nawet, jak ładnie obok siebie się wyrazy ułożyły.

Złośliwy świat. Ciężko jest żyć bez internetu mobilnego, a o jego zaletach pisałem ponad rok temu… A ciulaty opis blokady shejtowałem już mailem na BOK. Bo przecież co oznacza fraza „serwis premium”? Serwis o PODWYŻSZONEJ opłacie… a nie zwykła opłata za korzystanie z internetu.

Wiecie, co było błędem? Ponowne włączenie tej blokady, mimo, że jej wyłączenie nic mi nie pomogło wtedy… „fuck my life” jak to mawiam.

Aktualizacja 2012-12-19 16:53

O 16:03 ktoś łaskawie z Orange odpisał mi na jedno ze wcześniejszych zgłoszeń:

W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że analiza usług na podanym numerze XXXXXXXXX nie wykazała nieprawidłowości, usługa transmisji pakietowej jest aktywna, nie ma blokad ani ograniczeń od strony Operatora.

Problem z działaniem internetu może wynikać z niepoprawnej konfiguracji telefonu.  Jeżeli zakupili Państwo aparat [………………….]

Śmiech na sali… nie mam ochoty nawet na to odpowiadać. Po cholerę pisałem szczegółowe maile, że m.in. zabawa z konfiguracją telefonu nie przynosi skutku itd… Żenada, szczególnie, że w moim ostatnim mailu do BOK wyraźnie napisałem:

Proszę również zamknąć wszystkie tickety, które były zgłaszane od ostatniego tygodnia dla mojego numeru (podany w stopce) – problem sam rozwiązałem, niestety obsługa techniczna u was zawaliła skoro musiałem czekać w nieskończoność.

Widocznie nikomu się nie chce czytać zbyt długich treści, płaci się obsłudze w końcu za odpowiedzi z automatu… Kiepsko Orange… kiepsko.

Aktualizacja 2012-12-29 17:45

Budzę się rano (tzn. około 13), a w skrzynce telefonu sms:

Witamy, Panstwa zgloszenie nr xxxxxxx jest w trakcie realizacji. Niezwlocznie poinformujemy o jego rozwiazaniu. Pozdrawiamy, Orange.

Eh, słabi mnie ta cała sytuacja. Chyba zacznę im w odpowiedzi link do tego postu wysyłać…

A opisu szczegółowego blokady nadal nie poprawili na stronie.

Tagi: , , , , , , ,

Skomentuj