Pedanci popełnią samobójstwo po tym fotopoście… ;-)

7

Przyznaję – jestem osobą pedantyczną i lubię nie tyle wszystko mieć pod kontrolą, co mieć swój otaczający świat w swoim ustalonym porządku. Spróbuj w mojej obecności zostawić brudny widelec na stole albo ubrudzić ujście opakowania ketchupu…. morduję i krzyczę w takich momentach!

Kiedyś trafiłem na kilka zdjęć, które działają na psychikę pedantów i widząc je odczuwałem to uczucie, które wszyscy czujemy gdy coś nie jest w odpowiednim porządku… i co gorsza,… nie możemy nić zrobić.

Chociaż mi z wiekiem nieco uspokoiła się szajba na tym punkcie, to zapraszam mniej wytrwałych na kilka imho najlepszych zdjęć:

Krzywe kafelki…

Zaburzona kolejność w opakowaniu tabletek…

Źle wsadzona zapalniczka…

Znowu harmonia kafelek zaburzona…

Książka jest źle wsadzona!

Opakowanie otwarte na odwrót…

Odwrotnie wsadzone ciasteczko!

I coś na zakończenie, co już samo się wytłumaczy…

Nie kumam

Jeśli jesteś osobą, która po obejrzeniu tych grafik myśli „o co cho?” albo po prostu niczego nie odczuwasz… idź… ten post nie jest dla Ciebie i nie zrozumiesz naszej szajby jak ekstrawertyk introwersji u ludzi.

Swoją drogą polecam Ci post z przekręceniem kilku nazw i ikon programów komputerowych… ;-)

Tagi: , , , , ,

Komentarze 7 komentarzy

Ej źle sie poczułem przeglądając ten post to jest wredne. Jak można robić taki burdel w uporządkowanym świecie chaosu. grrrrr :/

A co jeśli strasznie irytują mnie źle położone płytki ale reszta mnie że tak powiem „wali”? :P

Kurde belans.
Podpisy niepotrzebne wg mnie. Trzeba było wrzucić same zdjęcia i czekać kto się zorientuje co jest nie tak.
Najbardziej mnie ta książka wkurza bo to jest coś co byłabym w stanie sama poprzestawiać.
W pełni rozumiem detektywa Monka….

Co jak co, ale te płytki to pewnie – ja bym lepiej ułożył :D

[…] 13-11-2012 | Dexterxx® | W: MicroBlog 0 Kogo dupa paliła i skręcało na sam widok obrazków w moim niedawnym poście? Bierzcie teraz głęboki wdech… i zobaczcie co gorszego pojawiło się na zupie mojej […]

[…] Jestem pedantem, wiecie. Arskiego nieraz karciłem za próby puszczenia swoich RapAlbumów z błędnymi czy (o zgrozo) bez tagów MP3. Zauważyłem dziś większą aktywność na tagu Pamiętniki Ludzi Nienormalnych, więc doszedłem do tego, że Raca puścił w net swoją nową płytę, w końcu. […]

Skomentuj