Tolerancja? Akceptacja? Bierność?

2

Dzień w dzień feministki są niezadowolone z tego, że są feministkami – niech spieprzają do kopalni wydobywać węgiel na akcyzę – w końcu trzeba zdzierać kolejne podatki od szarych ludzi.. teraz próbowałem znaleźć jakiś inny, równie dobry przykład męskiego zawodu (obraźcie się suki, tylko potraficie kłapać w mediach).. lol, co znajduję w pierwszym wyniku? „Najbardziej męski, seksowny zawód :>” – nie chcę już żyć na tym świecie.

Jak już odkryłem nowy rarytas, dla którego warto załamywać ręce, to poczytajmy kolejne wyniki – a nóż widelec dzisiaj popełnię samobójstwo, w końcu.

Pierwszy post, ranking zawodów, gdzie dominują mundurowi, jest też nadziany kasą polityk czy ksiądz. Dziesiąte miejsce zamyka bezrobotny – kurwa, a to Ci zawód. Więcej idiota z podstawowym wykształceniem dostaje od życia ze znajomością, gdzie po jaki zasiłek (za nasz koszt), niż 3/4 gorączki od urodzenia zapierdalający student i uczący się – no przecież wykształcenie dzisiaj już wiele nie daje.. a mama mówiła: „ucz się, bo na śmietnikach nie ma już miejsca”. W sumie o gustach można sobie porozmawiać, ale jak widzę posty w stylu:

1> Ja w mundurze byłem taki piękny…
2> TAK???????
3> ANIU!!!! T za mundurowych
[bla bla bla]

to mnie krew zalewa. Dupienie pierdolenie bez głębszego sensu i kogo kurna obchodzi, że żresz zupę chodakami.

No co Ty  były nawet prowadzone badania i fakt, jaki z nich wyniknął jest taki, iż podniecającymi są faceci, którzy wykonują bardzo odpowiedzialny zawód, są odpowiedzialni za innych ludzi etc ;>

Mhmmm… kierowca autobusu? Sam seks! Też jestem mokry i rozkładam automatycznie nogi.. e.. zaraz…? A może dlatego wszyscy ryją dupę do drzwi jak tylko autobus nadejdzie? Chcą poczuć moc odpowiedzialności w autobusie? Przedwczesny orgazm? Spoko, kierowca wystarczy dla każdego, a bilety za domniemany seks i tak drożeją.. Nigdy bym nie przypuszczał, ale znalazło się wyjaśnienie, czemu przy 50 letnim kolesiu co jakiś czas coraz to inna dupa się kręci i stoi. A świat miał być piękny i prosty, kiedyś dowiedziałem się od kumpeli, że kobiety gapią się po dupach facetów i wtedy coś umarło ze mnie.

Pieprzone pokolenie bravo

Kiedyś trafiłem na forum bravo.pl – dokładniej jakiś subserwis pamiętniczków online – nie rozwijany od dawna, leży to gówno nadal w internecie i nadal ma dziurę w formularzu rejestracyjnym – kogo by to obchodziło, wrzucać chuja warte posty nadal idzie, bravo dream spełniony. Co tam spotkamy? Wszelkie pokolenie końca lat 80-tych, całe 90-te i może jeszcze coś z nowego tysiąclecia. Poziom wypowiedzi? Do tego momentu przeczytałeś/aś więcej słów, niż tam znajdziesz u autora na przestrzeni miesiąca.

„Mój były to idiota.”

Bo nie-idioci nie wstawiają na portal społecznościowy zdjęć z dwoma gitarami, butelkami alkoholu, paczkami fajek i durexami.

[…]

A tymczasem pisze sobie z chlopakiem poznanym kilka dni temu na imprezie. Wydaje sie byc ogarniety i do tego bardzo mily.
Ale chyba nie chce sie w nic ladowac, nie bede juz potrafila zaufac zadnemu facetowi. Dzieki, P.

Za tydzień będzie można przeczytać, że już się z nim lizała i to miłość jej życia. Wziąłem pierwszy przykład z góry!

Mhmm.. idiota, bo wstawił zdjęcie alkoholu i paczki fajek (jakże często spotykane na imprezach gdzie poznała nowego księcia, byłego pewnie też).. do tego szpan na gitary (też się zdarzy w towarzystwie grać.. na imprezach) i dureksy (jak już imprezy, to i ruchać na całego! Albo chociaż czuć bezpieczeństwo na wypadek drugiego, przedwczesnego orgazmu). Nie muszę więcej komentować, ale czy to nie jest błędne koło? Wiecznie pokrzywdzone bravo-cipy, jak ja nie lubię takich idiotek!

I jeszcze: „wydaje się ogarnięty”.. nie wiem, jak to należy zinterpretować.. „kochanie, ubijemy dzisiaj masło?”, „kochanie, północ jest w górę czy w dół”, „czemu czarne jest czarne?”… Intelekt 4-ro letniego dziecka, 16 letniej bravo-pamiętnikarki..

„nie rozumiem facetów…”

Tak dla jasności ostatni wpis. ;) A tak dla większej jasności to pisaliśmy z tydzień temu jeszcze tylko raz i to była wymiana dosłownie dwóch zdań. :O I od tamtej pory tylko -cześć – cześć….

No i do tego on i jego koledzy ciągle się na mnie patrzą i przychodzi do mnie na wf-y. :| A tak to tylko głupie CZEŚĆ, więc ja nie wiem, czy on coś chce, czy po prostu tylko znajomi? :| bo nie wiem po co nadzieje robił jakąkolwiek….

nie rozumiem babów.

Jeszcze te idiotki wymuszają na innych czytelnikach znajomość całej ich historii. Wysrałam 500 postów o byle gównie i chwalę się byle śnieżynką za oknem.. i uszanuj moją twórczość i uczucia, przecież wszystko jest takie skomplikowane (podbicie do kolesia i zagadanie to już nadto życiowe spełnienie! Dziwie się ludziom, nie że potrafią wejść na forum tematyczne swojego hobby, tylko zatruwać umysł tymi pierdołami.. czym potem się pochwalisz pracodawcy? Znajomością psychologii? Mody i torebek?

Ostatni przykład, bo to już nawet śmieszne nie jest, tylko ocieka goryczą i nostalgią:

„obejrzyj!!!!”

jeśli uważacie, że macie duże problemy włączcie to :
Nick Vujicic – something more z napisami polskimi.

jak błahe i małe sa nasze problemy. niekiedy sztuczne i sami sobie je stwarzamy..tylko po co? ;|
siedzę i ryczę jak bóbr.

Czy tylko ja to widzę, ale osiągnięto szczyt samozaprzeczenia? Ryczmy jak bobry przez problemy, które sami kreujemy.. a na deser obejrzyjmy (z !!!! nalegaczami) filmik, który uświadomi nas, jak błahe są nasze problemy.. i ryczmy nadal. Szczyt smutku został osiągnięty, pora się wieszać.

Zabiję się dziś!!!!!  /\/\/ Jutro imprezka u Karola :*:*:*

Znajomi znajomych… i imprezy!

Zostałem kilka dni temu poproszony o fachowe zjechanie ludzi na Facebooku – nie mam weny ani ochoty zawalać sobie umysłu (i to przed sesją) idiotami (i tym bardziej: idiotkami) wrzucającymi 123456 zdjęć na swoje konta. Co tam, że pyskiem prześwitujemy przez majty wcześniej wydymanej kurewki, 30 zdjęć samej kompromitacji, z ryjem, jakże pokrzywdzonym kacem i porannym brakiem zabiegów murarskich. Ustawienia prywatności? Jasne że publicznie, przyjdzie dex i już ma materiał na bloga, a nóż znajdzie się osoba, która odkryje we mnie drugiego kominka. A owłosione pachy i tak tej dziwce dorobię.

Imprezy? To studniówka!

Kilka dni temu moja była szkoła miała wysyp studniówek. Efekt końcowy? No kurwa, jeszcze takiej frekwencji i ilości zdjęć to ja nie widziałem – myślę, że przekroczono nawet frekwencję ostatnich wyborów rządu RP. Co z tego, ze na każdym zdjęciu te same kreacje z tej samej szopy,.. nie no, ryjem trzeba się obowiązkowo pochwalić w internecie. Jak ja cieszę się, że jestem z czasów, kiedy na komunię dostawało się kasetę VHS, zachowałem jakieś minimum godności.

Z drugiej strony może to i lepiej, by internet był za lewany kolejnymi „artystycznymi zdjęciami krzywego ryja” (taaaa.. ofiar dramatu rodzinnej wpadki), niż wysyłać takich ludzi do spełniania obowiązku obywatelskiego. Że też sam głupi kiedyś zrobiłem grafikę promującą pójście do urn – człowiek uczy się całe życie. Na szczęście nikt nie zwraca uwagi na to, co robię. Uff.. sam mogę się rozliczać ze sobą.

Do zaakceptowania?

Trzeba rozważyć, czy jest sens walczyć z wiatrakami? Czy nie można legalnie mordować ludzi, którzy na życie po prostu nie zasługują? W sumie to już straciłem wątek i temat mi się wyczerpał, lepiej wrócić do pożyteczniejszych działań, niż podobne pitu pitu tutaj na blogu.

Sedno

Kiedyś uważałem się za osobę tolerancyjną – dzisiaj trochę nadal jestem: niech pedały dupią się w swoich mieszkaniach w każdych kątach, mnie to nie przeszkadza, ale do krówy nędzy nie chwal się tym publicznie i nie wciskaj mi swojego postrzegania świata. Dziś już tracę cierpliwość i znika moja tolerancja, każdą osobę na drodze chętnie bym pozbawił życia za dowolny dups i nawet jeśli nie jest ona tego winna – nie potraficie żyć w harmonii to i ja dobije chętnie te resztki człowieczeństwa i wbiję swoją podeszwę głęboko w wasze krzywe ryje.

„Panie, czemu stworzyłeś mnie takim tytanem?!”.. i tak z ironią kończymy dzisiejszy post.

Tagi: , , , , , ,

Komentarze 2 komentarze

Oh my… jak ja tu trafiłam z wpisu o PHP xd
Wpisów z bravo się nie analizuje!! To grozi poważnym uszczerbkiem zdrowotnym xd
Chociaż pośmiać się można ^^

[…] są prymitywni”, więc zanim mnie zbeszta jakaś femini stojąca za równouprawnieniem (idź do kopalni babo) wiedz, że uważam że faceci mogą przeklinać. Szczególnie przy takich samych kumplach, ale […]

Skomentuj