WebMajtki od google / Słowa kluczowe bloga

1

Jest takie bardzo fajne narzędzie udostępniane przez Google. Co prawda Google ma bardzo dużo fajnych narzędzi, ale chcę napisać tutaj o jednym, szczególnym – które doprowadza mnie do śmiechu przy samym przeglądaniu jego statystyk i wyników. Tym narzędziem jest „Narzędzia dla webmasterów” – tuulsy dla webmajtków inaczej mówiąc.

Jak nie trudno się domyślić, na całej mojej domenie blog generuje najwięcej odwiedzin i odsłon – wartości tej nie podam, bo dla niektórych to mało, a mnie sam wynik cieszy przekraczając coraz to wyższą barierę. W związku z blogiem, gdzie jest najwięcej treści spod szyldu dexterxx.pl, tak więc i najwięcej ludzi googlując trafia w to miejsce. Narzędzie dla webmasterów, wręcz podobnie jak Google Analytics potrafi pokazać „słowa kluczowe” wejścia na daną stronę. Tutaj skupimy się ogólnie na blogu.

Guugle WebMajtki

Tak tak, pod tym pytajnikiem znajdują się najciekawsze rzeczy. Co prawda to jeszcze nie są tak tropikalne „słówka”, jak idąc dalej wgłąb listy.. no ale pierwszą dziesiątkę ujawnię już teraz:

  1. cipka
  2. lg
  3. lg ku990
  4. lolitki
  5. lg viewty
  6. fajne cipki
  7. zscl
  8. galerianki
  9. foczki
  10. socializer

Na puentę tego wszystkiego przygotowałem taką oto grafikę: Uwaga, wymagane 18+ lat!

Najlepszy pr0n na moim blogu

Jeśli jeszcze nie kumasz

Napisałem nie tak dawno temu post o soczystości kupowanych pomarańczy – to znaczy, jakie pomarańcze kupować, aby cieszyć się ich wspaniałym smakiem. Zresztą sam/a zobacz ten post, ciekawych rzeczy się dowiesz. W poście padły słowa „cipka”, „soczyste”, „dojrzała”, „przyjemne”, „zabawa” czy „smakuje”.. Jeśli nie byłoby wiadomo, że mowa o pomarańczach.. to chyba efekt końcowy jest dla każdego znany. Google widocznie też nie zakumało, że opisuję pomarańczę ;-).

Inne lolity

Zdarzyło się też kiedyś na flakerze zobaczyć startup pewnego serwisu, skupiającego wśród siebie „galerianki” – sprawdź oryginalny post pociągający na mojego bloga ludzi zajaranych szukaniem galerianek, lolitek itp. „małych” dziweczek. Nigdy nie sądziłem, że skupię na swoim blogu głównie zboczeńców (nie licząc maniaków Transformice). O dziwo w poście nie padło słowo „lolita” ani „lolitki”, a jednak słowo klucz jest wysoko.

Ukochali LG i lokalne wieści

Na drugim miejscu stoją informację o moim byłym telefonie: LG KU990. O dziwno niczego nadzwyczajnego o nim nie napisałem na łamach bloga, ale jak widać tematyka zadziałała mimo miernego contentu. Co prawda nie korzystam już z telefonu na co dzień, jednak poznałem go bardzo dogłębnie przy każdych próbach modyfikacji.

Lokalnie zebrałem jeszcze zainteresowanych moją byłą szkołą – ZSCL. Niegdyś klasa wpadła z serią filmików klasowych „Z patelnią przez świat”, dzisiaj – tylko tag na moim blogu w ramach opisywania realiów edukacji i studiów.

Przelećmy dalej listę

Włączam „więcej” – strach się bać [bo już kiedyś to dokładniej oglądałem] co tam za chwilkę znajdę i opublikuję.. Tak oto trafiam na takie perełki:

Nawiązując do pomarańczek:

  • soczysta cipka / soczyste cipki
  • fajne cipy / fajna cipka / moja cipka / fajne cipeczki
  • dojrzałe cipki / dojrzała cipka / dojrzałe cipy
  • paseczek na cipce (w0t?)
  • zabawa cipką
  • cipka od tyłu
  • ładna cipka
  • moja cipka
  • cipki z nk
  • cipa mojej dziewczyny (lol?)

No i to by było na tyle na temat pornografii na moim blogu.

O co chodzi do cholery?

  • pierdolona woda mineralna (to chyba w związku z tym, czego nigdy więcej nie zjem)
  • wkurwienie
  • wogole sie nie pierdole
  • ja pierdole / japierdole (grafika maryi a’la facepalm)
  • murzyni
  • nie trąb pojebie jadę na glebie (0_o ?!)
  • rzyganie
  • byle co
  • obrazki z napisami na nk 
  • kutas w dupie
  • chujowe życie
  • skaip (hehehe)

Szczerze to liczyłem na więcej ;-). Jak Ci ludzie tutaj trafiają.. Przecież nie prowadzę 4chan’u ;)

Tagi: , , , , ,

Komentarze (1)

[…] się pod subdomenę wtf.la. Następnie zaczepiam do strony Google Analytics, dodaję stronę do narzędzi webmastera, weryfikuję bez problemu, kończę konfigurację serwera, wysyłam nowe pliki. Sprawdzam: strona […]

JA wczoraj poimprezowałem w mamiarze, czego późniejszym skutkiem było wpisanie w google – „OBRZYGAŁEM KLAWIATURĘ” w nadziej, iż znajdę poradnik, jak ją oczyścić.

Skomentuj