Polska państwo niepodległe?

0

Ha! Czekam sobie na wodę, która się jakoś długo nie gotuje i przy okazji oglądam Millera w TVN’nie. Toczy się rozmowa na temat bieżących wydarzeń i wpada wątek Kaczyńskiego, który chce na powrót Polski nie podległej. Miller to po prostu wyśmiewa ale jak jest na prawdę?

Co raz trudniej mi się żyje w tym kraju. Może nawet nie tyle w tym kraju co w tym świecie. Takie jedno wielkie gówno. Czy my jako państwo możemy sami za siebie decydować? Unia już nam nawet narzuca jakich żarówek mamy używać no ja pierdole. A ile kasy wyjebaliśmy na pierdoloną ochronę środowiska? Normy CO2, EGR w samochodach, katalizatory. Takie wymagania dla zakładów produkcyjnych, że to chuj a teraz okazuje się to jednym wielkim kłamstwem? Wymusili dodawanie gównianych biokomponentów do paliw i od maja zostawią nam opłaty za to no zajebiście. Jesteś za ochroną środowiska? Proszę bardzo tankuj sobie co chcesz i płać za to ale nie zmuszaj do tego innych.Teraz już nie ma ociepleń klimatu ale zmiany haha. Kurwa śmiech przez łzy… A w stanach bujają się 6 litrowymi autkami. Europa socjalistyczna dyktuje nam już prawie wszystko. Ale my ciągle jesteśmy niepodległym państwem. Rosja nas rucha jak chce za aprobatą rządu niepodległej Polski. Unia Europejska była piękną ideą. Brak granic, otwarty handel, nauka w całej europie dla każdego. Ale zamiast zająć się gospodarką i rozwojem to oni robią z siebie pierdolonego opiekuna. Ledwo co udało nam się wyrwać z socjalizmu a już siedzimy w drugim. Opłaca mi się pracować legalnie? Jak 1/3 marnej wypłaty przepierdolą mi na byle gówno… Od zawsze ciągnęło mnie do własnego biznesu, jakiegokolwiek ale własnego. Ale warte jest to zachodu? Już nie wiem co jest prawdą a co fikcją. Z każdej strony cisną na takie gówno do głów, że szkoda gadać. Pamiętam czasy technikum. Propaganda europejska- przymuszanie do jakichś gównianych projektów, które nikogo nie interesowały. Imprezy z okazji powstania unii, przyłączenia się do unii i nie wiadomo jeszcze za jakiej gównianej okazji. Modernizują nam gospodarkę. Normy z kosmosu. Pewnie rozwinięte cwaniaki ze środkowej Europy mogą zająć się takimi bzdetami ale taki kraj jak my? Chiny zapierdalają z rozwojem. Wyzysk ludzi i dzieciaków, zero praw. A wszyscy się cieszą bo mamy tanie chińskie gówna robione przez dzieciaki, które zarabiają na chleb.

Ale namieszałem ale trudno chciałem wyrzygać to wszystko z siebie ale to i tak mała cząstka tego co mam do powiedzenia. Frustracja kosmiczna mnie ogarnia. Nie potrafię napisać spójnego postu bo jest tyle rzeczy, które siedzą mi w głowie, że się nie da tego ogarnąć. Szacunek dla myślących i chcących wyrwać się z ram…

Tagi: , ,

Skomentuj