Test 4kIE

3

4kIE pixel projekt!

Czytam sobie to i tamto… dziś mam dość produktywny dzień. I się grzebię w wszelkiej maści kodach i tutaj skrobię jakieś tylko nudne posty, cudnie nie? Natknąłem się przypadkowo na takie stwierdzenie:

W MSIE 8.0 i starszych jeden plik arkusza CSS może zawierać tylko 4095 selektorów

Cóż, czym jest zwykła sucha teoria której wiele wokół w internecie… postanowiłem więc to sprawdzić!

Dobry powód by nabluzgać na MS

3

Jakoś, że mam jeszcze trochę wspólnego z programowaniem aplikacji na systemy tak więc postanowiłem zrobić małe uaktualnienie na moim systemie… To w sumie wszystko zrobiłem dla Konnekta, aby w końcu z czasem wakacji wziąć się za jego sdk i napisać kilka przydatnych wtyczek, pokopać trochę martwego, a i nauczyć się tego i tamtego.

Więc z mojego systemu zniknął MS Visual 2005 Express… Wywaliłem nawet bardzo lubianego przeze mnie Borland’a Dev Studio 2006… Skoro nie ma już więcej Borlanda i jego IDE (nawet spod szyldu CodeGear). Dobra, trudno. Czas ostatecznie przesiąść się na Majkrosyf. Tak więc zainstalowałem Visual 2010… Cholera.

Blokują Ci reklamy?

0

Wjedź im na ambicję! Normalna sprawa, ze dobra większość społeczeństwa internetowego blokuje i filtruje wszelkiej maści kody, linki do reklam. Są jednak sposoby na to natrętne ominięcie adblocków i wszelkich innych rzeczy, ale chyba lepszym sposobem jest… zwrócenie uwagi? Swoją drogą to nawet psychologiczny sposób jakiegoś zachęcenia do klikania w nasze boksy. Dobra, to jak to zrobić? Bardzo prosto: mam taki przykład na thg.pl

Precz ze spamem na WordPress!

1

Kurczę. Jakoś tak się nudzę wchodząc na kokpit mojego bloga, patrząc ma to, że mało kto coś tutaj komentuje a tym bardziej mało spamu wpada na komentarze… Dobra, to może jakiś prosty, środek lite na pozbycie się wszelkich (no dobra.. nie wszelkich) niechcianych komentarzyków.

1993. Pierwsza odsłona microsoft.com

0

Dzisiaj dokopałem się do screena pierwszej odsłony strony Microsoftu w 1993 roku.

Nie przedłużając dłużej… wyglądała ona tak:

Pomyślcie jaka to musiała być wtedy rewolucja… co o tym sądzicie ;-) ?

Sprawdź przy okazji jak wyglądały niektóre odsłony mojej strony.

O tworzeniu mobilnych stron

2

Telefony, palmtopy czy nawet netbooki. Te czasem wymagają jakiegoś szybkiego, prostego, a najważniejsze: taniego dostępu do internetu. Niestety, nie wszędzie jeszcze można bez ograniczeń ściągać setki kilobajtów na wygenerowanie strony. Strona mobilna, czyli taka, która spokojnie zadowoli nasz mały ekran. To taka, która nie zje nam całej przepustowości i to taka, która nie zje całej pamięci urządzenia.

Trzeba trzymać się jednak kilku podstawowych zasad przy tworzeniu takich stron. Aby żyło się lepiej.

Ratio doskwiera w Vuze (Azureus)?

0

Nie no.. póki co, jeszcze trzymam zielony poziom

Wiele osób (takich jak ja) nie jest w stanie czasem pogodzić się z oczywistą niższą pozycją w hierarchii życia. Takim samym bólem jest wyświetlanie się żółtej, a nawet o zgrozo!: czerwonej lampki w Vuze (Azureus) dla share ratio.

Kurczę. Doskwiera mi niskie ratio. Czuje się gorszy, czuję, że na prawdę nie pomagam sieci BitTorrent, koledzy mogą mnie przezywać i w ogóle mogę czuć się parszywie, bo nie wspieram wolnego świata… A i niektóre trackery traktują mnie gorzej!

Cóż zrobić? Rozwiązanie jest bajecznie proste! Dopisz sobie upload z przeszłości! – bynajmniej ja sobie tak te ‚zasługi’ nazwałem.

Zmysłowo od kwietnia

0

Co z tego, że jeszcze póki co podoba mi się aktualny wystrój homepage’u.

A tak poważniej to czas na nadrabianie zaległości, tak więc poznaje póki co html5 jak i css3 i ciapciam nad kolejną możliwą odsłoną na główną.

Co tam, że reszta podstron wymaga aktualizacji, …ale mnie tak bardzo się nie chce.

Żegnaj IE. Po raz kolejny będę gardził tym programem do ściągania przeglądarek wraz z kolejną odsłoną.

Sprzedam swoją denną prezentację!

1

Na temat „Językowe środki perswazji w reklamie. Zanalizuj wybrane przykłady z radia, telewizji lub prasy.”

Prezentacja oceniona taśmociągiem na 65%. Nieco nie na temat, odbiegająca do dziedziny psychologii, nieskładna. Zawiera prezentacje multimedialną, kilka ebooków, sporo sloganów i innych śmieci. Zawsze dobre dla kogoś na początek, kto nie wie jak ugryźć i zacząć temat.

Sprzedam za.. A nie wiem, sam zaproponuj, chociaż dając mniej niż 20zł to wstyd :P Godzę się na jakiś hosting, domenę i całą masę innych – dla mnie wartościowych – rzeczy.

Pozdrawiam! JP na 100%!

Iran kolejna nagonka medialna tym razem na skalę światową?

1

Dziś całkiem przypadkiem wszedłem sobie na onet.pl i przeczytałem ten artykuł. Nie ma w nim nic specjalnego ale przypomniał mi o całej sprawie.

Co jakiś czas słychać w mediach jak to Iran się buntuje i chce rozwalić cały świat bronią jądrową. Tylko po co? Czy ktokolwiek z was zadał sobie to pytanie? Skoro mają przeciw sobie cały świat to czy opłaca się im wszczynać jakąkolwiek wojnę? Mają też potężne złoża tego bez czego dziś nie potrafimy żyć- ropy. Więc z pieniędzmi też powinni sobie radzić i nie kalkuluje im się wojna przeciw całemu światu. A może właśnie o to chodzi? Może media podają nam kolejną papkę, żeby czasem nikt się nie sprzeciwił kolejnej interwencji pokojowej?

Wkurwia mnie już ta scena

0

Molesta i Eldo ripostują Peję. Kanał Youtube przeciążony.” – Fajnie. Kolejny jakiś diss kilku ciekawych artystów. Mniej fajnie – znów się rozkopuje wydarzenia sprzed miesięcy. Jeszcze gorzej. Durne rozrzucanie i fluganie na siebie, jakby nie można było już tego olać czy przemilczeć.

Spoko. Każdy wie, że wszyscy nakrzyczeli na peję, że peja jest wielce obrażony i teraz musi swoje gorzkie żale na tych wszystkich wylać. Kurwa mać. Czemu nie potrafią tego przemilczeć i dać mu popłakać na lewo i prawo, w końcu jego kolej teraz była. Przecież już Tede disował… Jeden zasrany incydent musiał podzielić scenę na kolejne 136 kawałków.

Witaj w świecie GMO

3

Kiedyś miałem taką sytuację z pomidorem: Jakoż, że w moim jadłospisie dominują jakieś sezony na to, co akurat lubię jeść, tak to kiedyś w kuchni leżał sobie pewien zgrabny, duży pomidor (zupełnie, jak te na zdjęciu).

Nikt z domowników go nie dotykał przez długi czas. I tak sobie leżał i leżał…

>> Unikaj też chińskiego, kiepskiego czosnku!

W końcu zebrało mi się na chęć zjedzenie kanapek z pomidorem. Owy pomidor, chociaż wyglądał świetnie jak pewnie miesiąc wcześniej (czy krócej/dłużej… nieistotne) to miał jednak biały meszek na swojej zielonej gałązce.

– No cóż. Wygląda dobrze, również w środku, to go zjem.