Nowa partia?

0

Dziś na głównej wykopu pojawił się tekst z pokazywarki na temat partii politycznej założonej przez wykopowiczów. Zacznę może od tego jak to w ogóle trafiło na główną? Pomysł świetny i interesujący ale o tym za chwilę. Równie dobrze mogę napisać i wrzucić na wykop tekst w stylu „Kupmy sobie wyspę i dążmy do tego aby stworzyć swoje własne państwo!” Zero konkretów…

Wizje THG.pl

3

W sumie, to dzisiaj może już będzie premiera nowego THG.pl. Akurat teraz miałem się zająć graficzką na ocenę końcową dla artykułów… Nie zrobiłem tego, bo straciłem psd layoutu. Cholera! Takie rzeczy mnie się przecież nie zdarzają, a jednak tym razem tak się stało. (Ten akapit, po za pierwszą częścią jest przestarzały już)

Portal miał już wiele wiele razy przejść metamorfozy stylowe. Wiele osób w tym ja brały się za tworzenie i pokazywanie jakichś propozycji. Czym jest thg.pl teraz? Czym miało być? Czym na pewno w najbliższych dniach będzie?

Jesteś publicystą? Zarządzasz treścią?

0

To może to już wiesz, a może dopiero teraz Ciebie o tym uświadomię. W ramach portowania bazy newsów i artykułów z thg (phpfusion -> WordPress) spotkałem się z niemałym problemem… To egzotyczny i wyjątkowy dla każdej osoby sposób pisania! O co chodzi? Otóż…

Myj ręce!

3

Kurcze dziwna sprawa. Od kilku dni w ubikacjach w mojej szkole wiszą kartki „Myj ręce! bakterie i wirusy nie lubią czystych rąk” czy coś w ten deseń. Rozumiem grypa itd. Ale co do tego ma mycie rąk po załatwieniu się? Owszem, nikt mnie nie zmusza do mycia rąk ;P Ale chodzi o to jaki to ma sens?

Idealnie długi związek – Wzór!

1

Jakiś czas temu, natchniony po przeczytaniu bodajże „A ja sądzę iż 50% kobiet nie chce szczęścia!” przeprowadziłem konwersacje z przyjaciółką na temat związków. Zrodził się dość nowy, znowu wcześniej mi nie znamy pomysł.

Jest to wzór uwzględniający wiele aspektów, dzięki któremu można obliczyć długość związku! Wszystko na podstawie moich obserwacji i doświadczeń życiowych!

W planach – Internetowe CV

0

Mamy czasy, jakie mamy, gdzie co podanie o pracę wypadałoby (trudno, aby nie) składać swoje CV. Sporo informatyków i osób z branży decyduje się na właśnie taki – internetowy – życiorys zawodowy. Dobry sposób pokazania swojej kreatywności, umiejętności i jakaś odmiana dla typowego papierka. Trochę reklamy, kilkadziesiąt osób je zobaczy no i praktycznie praca murowana! Teraz jeszcze trzeba zrobić jakieś ciekawe CV! Nie, w tym poście nie będzie żadnego tutorialu. Może wkrótce.

Matura?

3

Dziś pisałem próbną maturę z polaka. Co by tu rzec? Początek- czytanie ze zrozumieniem… Gdzie tam czytanie ze zrozumieniem?  Od gimnazjum powtarzają, pierw przeczytaj potem rozwiązuj zadania. Tylko po co? Tekst w sumie beznadziejny. Jednym z przywołanych polskich raperów był Vienio… no kurwa… Nic ciekawego. Jedno z pytań na które odpowiedzią jest publicystyczny… Podpis i skąd tekst? mamy odpowiedź.

Totalnie czysty styl CSS

1

Ten reset jest przestarzały i na dzień 21 lutego 2011 już go nie używam. Polecam reset CSS Erica Meyera

To mój standardowy szablon CSS przed budowaniem jakiejkolwiek strony. Bardzo przydatny, jeśli zależy komuś na pełnej zgodności (tzw. „zresetowaniu ustawień przeglądarek”) i pełnej ‚władzy’ przy pisaniu stylu od zera. Bardzo się również przydaje przy szybkiej zamianie znaczników w kodzie – jeśli nie formatowaliśmy jakiegoś, to powinniśmy w wyglądzie różnicy nie widzieć. ;-)

Zabawa kolacją

2

Kolacja Kto mówił, aby nie bawić się jedzeniem? Trochę to głupia reguła, jeśli można z jedzenia zrobić coś ciekawego.

Natchniony ładną kolorystyką dzisiejszej mojej kolacji postanowiłem złapać mój profesjonalny sprzęt do robienia zdjęć oraz PS’a i coś poskrobać.

Szkoda, że znowu nauka zeszła na drugi plan..

Dexterxx’s Time Machine

1

archive.dexterxx.pl

Czyli dzisiaj oficjalnie udostępniam dostęp do archiwum mojej internetowej twórczości. Wszystko jest pod archive.dexterxx.pl.

Nie ma żadnego spisu tego, co się w nim znajduje, może w przyszłości się coś takiego pojawi, póki co mogę udostępnić kilka informacji pomocniczych.

Co do linków i serwera, ciąg dalszy…

0

Zmusiłem się do kilku dość istotnych zmian (które jednak mnie nie cieszą), dzięki którym rewrite już działa jak i całe stare oblinkowanie. Co gorsza, parę ‚starych’ błędów zostało. Jeszcze listingu folderu mi brakuje, no ale to już w php sobie rozwiążę.. (Szkoda, bo do wielu będzie trzeba wrzucić jakiś skrypt).

Wsio.

Nie wsio, dopisek:

Listing plików i folderów dla folderu i podfolderów to po prostu linijka w .htaccess:

Options +Indexes

… że też wcześniej nie wiedziałem. Człowiek uczy się całe życie ;-)

Posrało te boty…

2

PosraneBoty No czegoś takiego to bym się nie spodziewał… Rozumiem jakieś pojedyncze śmieci, które jednak przejdą ale teraz to już…

Czas nad jakimś antyspamem się zastanowić…

Co ze starymi linkami?!

3

A nóż nic widelec.. Jak już da się rozszyfrować na stronie 404 tak oto świetni admini webd.pl zawalili sprawę.. no i sporo rzeczy w tym rewrite linków nie działa, a jeszcze więcej nawala. Co by tu rzec. Banda idiotów i hosting śmiech, który nie jeden darmowy przewyższa. Co ja tu robię jeszcze? Hehe.. są plany, abym się szarpnął na coś profesjonalnego. Póki co, trwam w bólu. (Tak gwoli wyjaśnienia ‚co to się kurwa wyprawia’)

Więc rada na przyszłość. Nie kieruj się cudownymi opiniami na temat tych serwerów.. piszą to anty publicyści, za to każdy bluzgający komentarz i niska ocena, to prawda najprawdziwsza i nawet mass media powinny niedowiarkom to powiedzieć w telewizorni, radiu..

Mini Quots na stronie głównej

1

quotsPomysłem było stworzenie osobnego silniczka oraz strony dla takich właśnie cytatów (mądrych!), jakie są teraz były pokazywane na stronie głównej…

Coś na wzór dzisiejszego basha i pokrewnych. No, ale na pomyśle się skończyło (po prostu mi się nie chce chciało). Dlatego powstała tylko taka mini wersja dla urozmaicenia strony głównej.

Pragniesz dodać do zbioru jakiś cytat? Feel free to contact me ;-)

Aktualizacja 2013-01-20 21:05

Kiedyś na stronie głównej (dexterxx.pl) miałem losowane cytaty, które uważałem za wartościowe. W końcu pomysł mi się przejadł, wszystkie świetne rapowe zebrane cytaty wylądowały w tym poście, a sam na blogu stworzyłem tutaj kategorię cytatów… takie większe przedsięwzięcie, bo nie tylko rap-kawałki cytuję ;-).

Nie chciałem już dzisiaj pisać!

0

Ale tak się nie da!BatmanSpiderman

Natchniony krytykowaniem, na bęben wrzucam 3 ostatnio wykopy rosnące do rangi debilizmy nad dnem.. Czyli:

Co mam do powiedzenia?